Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

Έλληνες, χωρίς Ελλάδα, ζωντανοί δίχως Ζωή. Ήρθε η Ώρα γι' Αλλαγή;

  • Προσοχή  δεν είναι για όλους.
  • Απαιτεί Ανοιχτά Μυαλά.

 

 

Κάθε ημέρα, νέα ημέρα.

Μου χαρίζει ο Θεός

και την Δευτέρα.

Άραγε πόσες Δευτέρες,

έχει η δική μου ατζέντα;

 

Ποιος μετράει, θ' αναρωτιέμαι.

Για το σήμερα όλοι ζούμε.

Ποιος μας βλάπτει;

Ποιος κερδίζει, πιο πολλά;

Ποιος, πιο εύκολα ψωνίζει;

 

Την παιδεία δεν φροντίζω.

Ήθη και Αξίες, είναι γι' άλλους.

Τα συμφέροντα μου ορίζω,

για τους άλλους δεν με νοιάζει,

αρκεί να έχω παραπάνω.

 

Το δικό μου κόμμα κυβερνά;

Όλα είναι μια χαρά.

Άλλο κόμμα εξουσιάζει;

Είναι αιτία δυστυχίας

και οικονομικής αποτυχίας.

 

Τι να γίνει αναρωτιέμαι;

ενώ πάντα έχω δίκαιο;

οι άλλοι, όλοι οι κοιμισμένοι,

δεν τολμούν να συμφωνήσουν,

πως εφόσον έχεις δίκαιο,

οι άλλες γνώμες δεν μετράνε.

 

Αμάν πιά!!! Όλοι τα ίδια.

Και ποιος θέλει να αλλάξει;

Όταν πλέον είναι αξία,

και ελπίδα για το μέλλον,

ποσά like σ' ακολουθούν,

στου διαδικτύου τα τερτίπια;

 

Όλοι μας, λίγο - πολύ,

λάθος έχουμε γραμμή,

καλοπέραση και ζήτω,

Έλληνες, χωρίς Ελλάδα,

ζωντανοί δίχως Ζωή.

 

Είναι Ώρα, για Νέα Αρχή;

 

Ιωάννης μ.

🌾 💦🐬