Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Ο Ηλίανθος τον Ήλιο περιμένει κι ο κάθε ένας, τον Θεό του.


Ζηλεύω τον ηλίανθο
γιατί αναζητά τον Ήλιο.
Έτσι κι εγώ θα λαχταρώ,
τον Κύριο ν' αναζητώ,
όλο το εικοσιτετράωρο,
όλη τη Ζωή μου.

Κύριε μου και Θεέ μου,
Ήλιε μου Νοητέ μου,
δώσε μας την ευλογία,
να πιστεύουμε με σθένος,
ν' αγαπούμε ειλικρινά,
να ελπίζουμε εις πλάτος,
να έχουμε ανοικτή καρδιά.

Οι καρδιές οι πετρωμένες,
εύκολα δεν συγχωρούμε,
λάθη πάντα αναζητούμε,
όχι, όχι τα δικά μας,
μα των άλλων προφανώς,
κι όχι μονάχα τα πεπραγμένα,
αλλά και κατά την πρόθεση μελλοντικά.


Κι ο Θεός ως ευεργέτης,
μας χαρίζει μυαλό και κρίση,
σε πορεία ειρηνικής αγάπης,
μας απαγορεύει εντούτοις
την κατάκριση των άλλων,
όχι μόνον την αδίκως,
αλλά και την αιτιολογημένη.

Τι τα λέω, τι τα γράφω;
Τον καθρέφτη μου κοιτάω
και τα σφάλματά μου βλέπω
στο δικό μου το κεφάλι.
Πάντως ήρεμος κοιμούμαι,
πως ο Κύριος θα συγχωρέσει,
κάθε σφάλμα που έχω,
καθώς τυγχάνω συγχωρώντας,
κάθε Φίλο και Εχθρό.

Να είμαστε όλοι υγιείς,
να έχουμε ανοικτά μυαλά
και λογική χριστιανική.
Πίστη, Αγάπη και Λατρεία,
συν Θεώ Ελευθερία. Αμήν.

Ιωάννης ο Φίλος
2020 Ιανουάριος 31η