Δευτέρα 13 Απριλίου 2020

Μεγάλη Εβδομάδα. Δευτέρα.

Φίλες και Φίλοι. Από Σήμερα Δευτέρα και μέχρι το Σάββατο, θέλησα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες απλοϊκές σκέψεις μου. Οι χριστιανοί, ελπίζω να με δικαιολογήσουν. Οι Υπόλοιποι Φίλοι μου, παρακαλώ να κατανοήσουν τις ανησυχίες μου. Πραγματικά ενδιαφέρομαι για όλους, Υγεία, Δύναμη, Χαρά και Καλή Αληθινή Ανάσταση.
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💖💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Είμαι ο Ιωάννης, Χριστιανός, σύζυγος, πατέρας και συνταξιούχος.
Είστε Φίλοι μου, και ίσως Φίλοι, των Φίλων μου.

Ζω με την προοπτική της Μεγάλης Αναστάσεως και της Ζωής του Μέλλοντος Αιώνος. Ναι Ακριβώς.
Αυτήν την χρονιά, το 2020, μας επιτρέπεται η ζωή χωρίς συνάξεις για προσευχές, σε αφιερωμένους χώρους. Κανείς ωστόσο δεν μας εμποδίζει να ενδιαφερόμαστε και να επικοινωνούμε ο ένας με τους άλλους αγαπημένους ή γνωστούς.

Τώρα, το θέμα μου είναι. Τι έκανε ο κάθε ένας από εμάς. Βρήκε λίγο χρόνο, μέσα στο εικοσιτετράωρό του, προκειμένου να στείλει ευχές; Εάν η απάντηση, είναι ΝΑΙ, σας ευχαριστώ όλους και σας συγχαίρω. Διότι, ανεξάρτητα από την πίστη ενός εκάστου, με τις ευχές που στέλνουμε σε Θεό και Ανθρώπους, θα ζήσουμε όλοι ευλογημένα.
Εύχομαι η Ανάσταση Του Θεανθρώπου, Ιησού Χριστού, να μας βρει όλους υγιείς και προσευχόμενους, ο ένας για τους άλλους και όλοι μαζί, για κάθε Άνθρωπο στον Κόσμο.

Μεγάλη Εβδομάδα. Τρίτη.


Αποφασίστε, μήπως πρέπει να κοινοποιήστε, το μήνυμα αυτό και στους Φίλους σας.
Εάν δεν επιθυμείτε συχνή επικοινωνία ή εάν έχετε κάποια πρόταση για το μέλλον, στείλτε μήνυμα:
michaelidespost@gmail.com