Τετάρτη 1 Ιουλίου 2020

Καλόν Μήνα. Χρόνια Πολλά και παραινέσεις.

 

Πρώτη ημέρα του Ιουλίου,

να είμαστε όλοι καλά.

Χάρισμα μας η Υγεία,

Κέφι μας η Εργασία,

Υπομονή με τους Ανθρώπους,

Προσευχή προς τον Θεό.

 

Να χαιρόμαστε, ότι αγαπούμε.

Η ζωή μας να είναι κέρδος,

κάθε ώρα και στιγμή,

να ορίζουμε το μέλλον,

με χαμόγελο στα χείλη,

δεν αξίζει στεναχώρια,

στην ζωή μας την απλή.

 

Το να ζω απλά, σημαίνει,

να έχω τον Θεό μαζί μου.

Να αγαπώ όλον τον κόσμο,

και με ευχές να τον στολίζω.

Κάθε λάθος μου, να είναι εμπειρία,

να ακούω με προσοχή,

να απαντώ με σεβασμό,

όλους να τους συγχωρώ,

Ανάσταση να προσδοκώ

και ζωή, με Ιησού Χριστό.

 

Εσύ που με διαβάζεις,

έχεις την εκτίμηση μου

και μοιράζομαι μαζί σου,

απόθεμα απ' την ψυχή μου.

Εύχομαι να με δικαιολογείς.

Ζητώ συγνώμη αν διαφωνείς.

Να έχεις Ειρηνική Ζωή,

Χαρούμενη και Παραγωγική.

 

Ιωάννης ο Φίλος.

1η Ιουλίου 2020.