Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Μεγάλη Εβδομάδα. Τρίτη.

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💖💐🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Είμαι ο Ιωάννης, Χριστιανός, και αυτό το μήνυμα είναι σε συνέχεια του προηγούμενου (χθεσινού) μηνύματος.
Είστε Φίλοι μου, και ίσως Φίλοι, των Φίλων μου.
Ζω με την προοπτική της Μεγάλης Αναστάσεως και της Ζωής του Μέλλοντος Αιώνος. Ναι Ακριβώς.
...
Η Σημερινή ημέρα, Μεγάλη και Αγία Τρίτη σηματοδοτεί την σωτήρια ανάγκη, της προετοιμασίας προκειμένου να συναντήσουμε τον Θεό, όταν αποφασίσει να μας καλέσει σε συνάντηση Θείας Δικαιοσύνης.
Σε αυτό το σύντομο μήνυμα αγάπης δεν θα θέλαμε να επεκταθούμε. Μετά την καραντίνα θα αναζητήσουμε πνευματικό πρεσβύτη του Θεού, για να ρωτήσουμε και να μάθουμε. Σήμερα όμως πρέπει να αναρωτηθούμε, "είμαστε έτοιμοι"; γνωρίζουμε τι σημαίνει "ετοιμασία"; Εάν η απάντηση είναι όχι; Τότε είναι καιρός να πούμε, "Κύριε και Θεέ μου, χάρισε μου ημέρες μετάνοιας και φώτισε μας οικογενειακά, να προσέχουμε τι λέμε και τι κάνουμε, ώστε στο εξής να είμαστε έτοιμοι, ενώπιον σου".

Τώρα, το θέμα μου είναι. Τι έκανε ο κάθε ένας από εμάς. Βρήκαμε λίγο χρόνο, μέσα στο εικοσιτετράωρό μας, προκειμένου αναλογιστούμε τα πιθανά λάθη μας, με σκοπό να ζητήσουμε συγνώμη από τον Θεό και τους Ανθρώπους; Εάν η απάντηση, είναι ΝΑΙ, σας ευχαριστώ όλους και σας συγχαίρω. Διότι, ανεξάρτητα από την πίστη ενός εκάστου, και μέχρι να βρούμε πνευματικό να μας καθοδηγήσει. ζητώντας συγνώμη και διορθώνοντας τα σφάλματα μας, είμαστε έτοιμοι να πούμε "Θεέ μου και Κύριε μου Ελέησον ημάς οικογενειακώς".
Διότι Φίλες και Φίλοι, όπως λέγει ο γέροντας Θαδδαίος της Βιτόβνιτσα...

"Έχει τεράστια σημασία να υπάρχει κάποιος που να προσεύχεται πραγματικά μέσα στην οικογένεια.
Η Προσευχή προσελκύει την Χάρη του Θεού και την Αισθάνονται όλα τα μέλη της οικογένειας, ακόμη και εκείνοι των οποίων η καρδιά έχει παγώσει.
Πάντα να προσεύχεστε...
"


Εύχομαι η Ανάσταση Του Θεανθρώπου, Ιησού Χριστού, να μας βρει όλους υγιείς και προσευχόμενους, ο ένας για τους άλλους και όλοι μαζί, για κάθε Άνθρωπο στον Κόσμο.

Μεγάλη Εβδομάδα. Δευτέρα. Μεγάλη Εβδομάδα. Τετάρτη.   

Αποφασίστε, μήπως πρέπει να κοινοποιήστε, το μήνυμα αυτό και στους Φίλους σας.
Εάν δεν επιθυμείτε συχνή επικοινωνία ή εάν έχετε κάποια πρόταση για το μέλλον, στείλτε μήνυμα:
michaelidespost@gmail.com