Παρασκευή 3 Ιουλίου 2020

Προς Τον Ιησού Χριστό, μικρή προσευχή.

 

Τα βήματα μου Κύριε,

σε Εσένα με οδηγούν.

Εσύ Είσαι η κάθε Σκέψη μου,

η Πίστη μου, η Ελπίδα μου,

η Αρχή μου και το Τέλος μου.

Εσύ Είσαι η Ομολογία μου,

σε Εσένα να Έλθω,

είναι η Προσδοκία  μου,

και όπως Εσύ μου Δίδαξες,

όλον τον Κόσμο Αγαπώ.

 

Εσύ Είσαι ο Αντιλήπτωρ μου,

για Εσένα τώρα Ζω.

Σου δίνω τις αμαρτίες μου,

ως κατάθεση ψυχής,

στο εξής θα είμαι νήπιο,

μάνα μου, η Μητέρα Σου.

 

Εσύ Είσαι, Σώμα μου και Αίμα μου,

Οδήγησε το Πνεύμα μου,

να σκέφτεται ότι Αγαπάς,

να σε δοξολογεί αδιάκοπα,

για Εσένα πάντα να ομολογεί,

να πράττει κατά Το Θέλημα Σου.

 

Εις Άγιος, Εις Κύριος,

Ιησούς Χριστός,

εις Δόξα Θεού Πατρός,

εν Αγίω Πνεύματι Αντιληπτός,

Υιός και Λόγος Του Θεού του Ζώντος. Αμήν.

 

Ιωάννης της Προσεχής

Ιούλιος, Αγίου Ανδρέα

Του Ιεροσολυμίτη, 2020