Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Σε μία Στιγμή Ευλογημένη, Αιώνια Ζωή μας Περιμένει.

 

✨✨✨✨✨✨✨

Ότι, κι αν κάνεις στη Ζωή,

το Θαύμα θα έρθει να σε βρει,

αρκεί να το πιστέψεις.

Από τον Θεό είμαστε Ελεύθεροι,

να κάνουμε ότι θέλουμε,

να φύγουμε απ' τον Θεό των όλων.

Να πάμε όσο θέλουμε μακριά

κι όταν αποφασίσουμε,

στον Θεό να επιστρέψουμε,

ο Κύριος μας, ο Θεός,

μας Ευλογεί και Αναμένει.

Έσφαλα κι εγώ μέσα στην Ζωή,

κι όταν αποφάσισα στον Κύριο να επιστρέψω,

το Έλεος Του Θεού με σήκωσε

και ήρθα στην Αγκαλιά Του.

Σε μια Στιγμή Ευλογημένη

με Άκουσε ο Πανάγαθος Θεός

και Αιώνια θα είμαι μαζί Του.

Μου έφερε ο Θεός, Πνευματικό,

εκκλησιάζομαι χριστιανικά,

μεταλαμβάνω τακτικά,

πιστεύω, αγαπώ, ελπίζω, βοηθώ

και στον Θεό αφήνω την Ζωή μου.

Συγνώμη για τα πάθη και τα λάθη μου

Και στ' Όνομα Του Τριαδικού Θεου,

επαίτης μιας ευχής σας.

Ανυπόγραφο.

🌾🌾🌾🌾🌾🌾🌾