Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020

Κύριε μου και Θεέ μου, Δίπλωμα Φιλίας δως μου.

 

🌹🌹🌹💖🌹🌹🌹

 Έλα Ιησού Χριστέ μου,
Ο Υιός και Λόγος
Του Θεού του Ζώντος,
Ο Ιατρός των ψυχών
και των σωμάτων ημών.
Ο Αίρων την αμαρτία του κόσμου,
Ελέησον ημάς.

Εσύ Είσαι το Είναι του παντός,
της Ζωής μας Χορηγός,
Φίλος μας παντοτινός.
Πόσο θέλω και εγώ,
να είμαι Φίλος Σου πιστός,
να είμαι πάντα στο Πλευρό Σου,
πάντοτε ακόλουθός Σου,
να μιμούμαι τον Σκοπό Σου.

Κάθε Λόγος Σου να γίνεται πράξη,
να χαρίζω γύρω αγάπη,
να έχω Στήριγμα Εσένα,
να ελπίζω στο Άγιο Πνεύμα,
διαρκώς να με Φωτίζει,
τι να λέγω, τι να πράττω,
να μην αδικώ κανέναν.

Έτσι ακριβώς θέλω να ζήσω,
Την Αγία Τριάδα να προσκυνώ,
Τον Ουράνιο Πατέρα να ευαρεστώ,
να είμαι Φίλος Σου δια παντός,
από το Άγιο Πνεύμα φωτισμένος,
διαρκώς να σου προσφέρω. Αμήν.
🌹🌷🌾🐬🌷🌹