Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020

Μια Συνάντηση με τον Θεό.

 

Άγιος ο Θεός.

Άγιος Ισχυρός.

Άγιος Αθάνατος.

Ελέησον ημάς.

 

Συνάντηση με τον Θεό, είναι γιατί Πιστεύω.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι γιατί όλους τους Αγαπώ.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι γιατί σ' Αυτόν Ελπίζω.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι να μην οργίζομαι.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι Ειρηνικά να ζω.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι να Σιωπώ, το δίκιο μου σαν χάνω.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι το Έλεος Του να ζητώ, για όσους με εχθρεύονται.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι για αγνώστους μου, να προσεύχομαι.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι να συγχωρώ και να προσεύχομαι τον χρόνο να μην χάνω.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι με τους καλούς μου λογισμούς να πολιτεύομαι.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι να βλέπω απέναντι σ' ένα μικρό παιδί, τον αυριανό μας Άγιο.

Συνάντηση με τον Θεό, είναι να Προσδοκώ Ανάσταση και Αιώνια Ζωή  να θέλω.

 

Πιστεύω Κύριε και Ομολογώ, πως έχω Εσένα Οδηγό και η Ζωή μου είναι Δική σου.

 

Δι' ευχών των Αγίων πατέρων ημών,

Κύριε ημών Ιησού Χριστέ, ο Θεός ημών,

Ελέησον ημάς.

 

Φιλόθεος Ι.

Αύγουστος 2020