Δευτέρα 6 Απριλίου 2020

Ελλάδα μου, Αγάπη μου.


Θα θέλαμε για την Ελλάδα, συνέχεια να σκεφτόμαστε, 
διαρκώς να της μιλάμε. Να γίνει πάλι δυνατή,
στον Κόσμο τιμημένη.
Ελληνικό Πνεύμα, για να Σχεδιάζουμε,
Ελληνικό Σώμα, για να Συνεργαζόμαστε,
Ελληνική Ψυχή, για να Αγωνιζόμαστε.



Ελλάδα μου, Αγάπη μου,
σε γνώρισα πολύ μικρός
και μπήκες στην καρδία μου.
Προσπάθησαν να σε αποδομήσουν.
να ζήσω Δυτικότροπα ,
θελήσαν να με πείσουν.
Κι αφού με πείσανε να ζήσω σπάταλα,
μου πήραν  και τα ρέστα.
με δέσανε σε μνημόνια,
κοντά για εκατό χρόνια.

Ας είναι Ελλάδα μου,
φτάνει ως εδώ.
Μετά τον Κορωνοϊό,
νέα ζωή θα αρχίσω.
Πατριώτης δηλώνω, Έλληνας,
την Ελλάδα όρθια την κρατώ,
σύνορο Ανατολής και Δύσης.

Η Ελλάδα και οι Έλληνες,
υπηρετούν φιλόξενα,
κάθε πολίτη άξιο,
που Ελληνικά θέλει να ζήσει.
Αν θέλει πολιτισμό Ελληνικό,
υπακοή στους νόμους μας
και φόρους να πληρώνει.
Οι Έλληνες και οι Ξένοι μας,
να ζουν Ελληνικά, Ειρηνικά,
για το καλό της Χώρας μας,
για κραταιά Ελλάδα. Ναι.

Αλλιώς Ελλάδα μην συμβεί,
γιατί έχουμε πολλές ενστάσεις.

Ιωάννης ο Φίλος 2020 Απρίλιος.